This is the part where we fall in love!

 
Oj oj oj, blev lite panik där på msn fronten. Julia skickar massa bilder som jag inte kan sluta garva åt och Hanna siotter gravallvarlig och letar Tennisbanor eftersom vi ska spela tennis imornXD Hade planerat med dopp i pool men hon ska senare till staden så kanske blire inge pool (för hennes del:P Jag tänker luuuuungt bada i poolen omd et är schyst väder)

Men fan snart måste ju Julia komma hem till moi och bada:O That is very very sick att hon fortfarande inte har gjort de:O
Har fått lite ":O" maniac...

Jag har konstaterat att Julia har inga som helst egenskaper av svenska på Msn och hon är seg som en sengångare!
GAH!!!

var i Stockholm Staden i dag och shoppade, inte massvisst men shoppade lagom:) Har hittat mina favvojeans från Monki!

Ojojojojojoojoojoj vad dåligt inlägg detta blev. Kan bero på att jag sitter i mitt typ 25 gradiga rum klockan är fem i tolv och jag är superduper pigg efter allt mitt skratt:P



Ooooh, JAG HAR PISTAGE NÖTTERNA I MITT RUM!! Yes, det blir E! (entertaiment channel) pistage nötter och om jag blir törstig öppnar jag min Rockstar även om jag kommer sitta darrande hela natten då;P
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback