I´m on the next shit now!

 
 Okkeeeej, klockan tre bär det av till tandläkaren för tandställningen!! Osäker på om jag kommer klara det!

Whatever. just nu har jag så otroligt tråkigt! Jag vill inte titta på Privileged för det vill jag göra när jag kommer tbx från the dentist. Men jag vettefan. Kom nyss på vad jag ska göra men jag får se.
Ska nog spela gitarr=)

Hahah ooooh, jag är knäpp idag. Bloggar later!

See Ya!

Right, på mammas lilla kalas hade jag fixat väääärsta fina frisyren, visar photo:
         
   
COMMENTS
     
    » J.        

Jag åker snart, Hör av dig..?

Pussisar hah.



Vem bloggar bäst nu då?!!

^__^

    2009-06-23 // 01:49:01                                
     
    » Sofia        

Jaadu, vi får väl ringas



Heheh jaa, du har varit väldigt effektiv på bloggandet de senaste dagarna:P

Pöss;)

    2009-06-24 // 00:23:22                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback