I make the good girls go bad!

 

Aaah guess what?
Cicci kommer hem med Eclipse åt mej igår:D Eller ja, hon sa att hon skulle till Kista med sin vän och köpa nån bok hon ville ha o då gav jag henne en hundring och bad henne köpa den och det gjorde hon:P

Dagen då: Vakna (ovanligt tidigt... Igen) ringde Bullen, väckte henne vilket hon delvis var glad över för hon ville inte missa hela dan, sen gick vi ner till Infra och köpte glass. Jag köpte nån Magnum Original eller Classic hette den väll. Äsch whatever, den käka jag iaf och den var pretty good. Satte mig framför datan efter middagen och spela The Sims 3. Asså det där spelet!:O Det är ju tamefan sinnesjukt och beroendeframkallande! Oj jäklar! Det var det längsta ordet jag någonsin haft på bloggen! Berondeframkallande.... Wow!

Okej back to the point. Gjorde en family som var grön (?) Hehe grön hy, grönt hår, gröna kläder, grönt läppstift och smink. Gjorde några fusk och helt plötsligt ståre att de är rika YIHOU;)

Nejdu, dags att borsta tänderna och sedan läsa lite Eclipsan;P
Eller kannske somna direkt håller på att svimma av trötthet!!

Ja see ya later!<3
Aaah, VAD SNYGG HAN ÄR:O Olagligt snygg;P

         
   
COMMENTS
     
    » J.        

Hörre du, vad hände med att höra av sig?

Imorn drar jag till Götet ju. Men när jag kommer hem ska vi ses då ällär?



Snacka me N och fråga var han fixade Sims ifrån!



Jag hoppas verkligen du saknar mig, det har redan hunnit hända grejer här i rotan som jag måste berätta för dig...

Jullan.

    2009-06-12 // 01:31:44                                
     
    » Sofia        

Fuck, du måste barätta!!

Guud saknarej mee:P Och jag är ju sämst på att behålla pengar på mobilen på ett bra sett dvs jag får inte ringa mer!! Kan inte du ringa?(a)

    2009-06-12 // 16:11:24                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback