It´s going down!

 

 Okeey Then! Har vart på Rusta nyss pch köpt lite målargrejer. Jag vet billigt och typ urkasst men äre kris så äre! Jag måste visa Roxell en ny låt med Black eyed peas- Now Generation! BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!:D

Har läst så himla mycket i Eclipsan så jag är på sid 346 nåt sånt (jaa, jag vet sämst på att läsa!)


Juste, var på Crossbanan i går. TOg några bilder på broder när han körde men skit Kameran har inge minne så jag kunde filma honom i 19 sekunder och ta fyra bilder:O Det är ett måste att köpa! Nummer två på måste köpa listan är antingen ett hus till Cicci så jag kan ta över hennes rum eller så måste jag köpa en ny garderob!!
Klarar mej ej!


Hahahah förlåt för min sämsta humor men fyfan va kul den är!!:D
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback