Listen up, Cause you Lovely Lady!

 
HAhah skulle göra ett impulsfoto på Kameran och insåg att jag har bilder där som jag totall glömt bort! Hehe, kanske inte de vackraste men alltid nåt:P
Here they are:



Numero 1: Första packningen, Hemma
Numero 2: Andra packningen, San Bernardino
Numero 3: Samma bild som Numero 2 bara att det var lite mera vikt och prydligt:P
Numero 4: Sofia, San Bernardino
Numero 5: Sofia, San Bernardino (lovar, det blir inga mer ego bilder framöver, eller alla fall inte såna:P)
Numero 6: Utsikt över vårt område, San Bernardino
Numero 7: SCHTEKARE! Treasure Island
         
   
COMMENTS
     

Jag ser din present som du fick av mig :]



OCH JAG VILL LÅNA DEN SVARTA HATTEN, ska köpa en beige!

    2009-06-04 // 23:24:41                                
     
    » sofia        

Hahah yupp, den syns inte på de andra bilderna men din present hängde med heeeeeeela resan:P Kunde inte ha den i handbagaget eftersom parfymen är vatten men i bagaget:P



Och ja, du får långa den i skolan påååååå.... TISDAG:D

Oj på trollslaget men det funkar:P

    2009-06-06 // 13:58:28                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback