Make a better place for u and for me!

 
Var tvungen att ha Michael Jackson som låtrubrik idag. Yeh, Stackar:( Tillomed hans kompisar berätta att han hade ett rent helvete! Ingen fatta honom!

Jaja, back to real life. Läste en kommentar från JuliaRöööxell där hon var OTROLIGT upprörd att jag inte skrivit nåt om hennes söta moppe. (jag är ledsen tog foto på mobilen och min käre broder är ute och det är bara han som har datasladden men kaaaaankse senare!) Så Julia, nu har jag skrivit lite om din moppe, som var UNDERBAR!!


Idag har jag gjort inget annat än schtekat framför pooolen och bara chillat=) Sååååå sooft!!

NEEEEEEEEEEEJ SKITBLOGG!! Jag skrev massvvis med mer men det cepa sig Whatever nu ska jag se på My Name Is Earl!
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback