Ordning och reda lådvin på fredag;)

 

Vakna halv tolv imorse! Mamma kom hem två minuter senare-.-

Åt en skit stor frukost/Lunch (stor för mig) Sedan bar det ab till Upplands Väsby C. Mamma skulle till Apoteket men det blev ett "Depå" stop inne på H&M. Jäklar vad vi shoppa! Och det bästa av allt i shoppingen, En ny mascara. Hahha låter jääätte lyxigt men fyfan va bra den är. Det är den där nya Telescopic Explosion, Den är ju rund:O Hahaha soooooft:D

Ehm, sen blev det städning hemma och sedan däcka framför Tvn. Hämta syster från jobbet och åkte hem o käka middag.

Jag och cicci ska strax sticka och köpa lite godis och sätta på någon rulle och svulla oss i Ciccis ord;)
NIIIIICE;D

Nejnu ska jag ladda upp picsisar


Breakfast: Två frallor med ost, Gurka, tomat och paprika. Och i skålen är det kräm o mjölk XD


Hehh var tvungen att ta ett impulskort på mig själv nyss. Jag hade tagit ett dopp i Poolen men det är dåligt PH värde så jag fick inte doppa huvet, hehe håret ser lite kul ut;P

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback