SJUNG OM STUDENTENS LYCKLIGA DAG LÅT DE PRISAS I UNGDOMENS ... EHM, BLA BLA BLA

 

Igår den 5 e juni 2009 Cecilia Karlssons student!


Vi skulle ju vara så himla duktiga och sjunga den där förbannade studentlåten, INGEN kunde den typ utom min kusin Catharina som har redan tagit studenten ( hon är den första i generationen typ som tagit studenten, Cicci den andra. Det är endå typ 12 år emellan de) och sen kunde väll mormor och farmor och mamma kunde den  väll lite.


Men iallaffall först på dagen checka vi in hennes utspring ( hade den längsta skylten på ciccis bebis bild) och sen stack vi hem till oss o folk börja komma. Först vare typ bara mormor och farmor som var hos oss sen kom NIcke och Tobbe o Tessan och sen kom typ ALLA!

Heheh, skiit kul när NIckes kompisar kom (eller ja, Ciccis kompisar oxå fast de är i Nickes ålder) blev ite drag i allt. Sen skulle alla de till Fabben och sen stack typ alla.
Jag gick ner till mitt rum och satte på TVn och somna direkt. Vakna av att solljuset kom igenom eftersom jag inte hunnit dra ner och sen märkte jag att jag hade klänningen på mig och sen att jag inte hade borstat tänderna. Gissar på att nån stängde av min Tv. Helt jävla sjukt.

Snacka med "Rocke" ( nickes nya smeknamn till Julia Roxell-.-) och alla hade tydligen haft skiiit kul på Grönan! 

Nejnu ska jag lägga in bilder från Studenten! NÄSTA BLOGGINLÄGG! 

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback