Three ladies in the backseat singing, to you! Hey DJ want you play that song, for me!

 
NAGEL MANIAC!
Tar på föredetta nagellacket, filar, filar så de ska glänsa (funkade typ inte, Ciccis påhitt), sen ska jag göra dubbel påstrykning av något nagellack jag inte riktigt bestämt mej för färg ännu... Kanske mitt underbara ceris rosa (vet ej stavningen) Eller typ svart? Äsch jag vettefan:p

Okej min dag hittills då. Mamsen och jag åkte till Julia Roxells hemstad Solna och gick på promenix där. aaah, vad fiint det är där! Sedan precis när vi gick mot bilen började det stor regna! Hehe YEAH, tacka mamma för en utmärk prognos och tidsberäkning:D Sen satte vi oss på MAX och käka sedan begav vi oss hemåt.
Har suttit vid datan, målat och nu fixar nailsen. Ganska långsam å tråkig dag men vi får se om morgondagen blir bättre:P Bullen kommer iaf icke vara hemma för hon ska på kryssning:( Whatever!

Nej nu ska jag fortsätta med naglarna

BTW: Igår köpte jag en målarfärg med sand i... Rolig uppfinning:P Hahhaså jäävla coolt. Måste ha mer! 44 spänn verkar väl som ett utmärkt pris, eller? I don´t know men jag gillart;) Okej nu ska jag inte skriva mer ADIOS
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback