We could have a baby daughter maybe call her Maggie

 
Tänkte bara visa er (inte för att jag fattade just då men lite senare hörde jag av flygpersonalen) att på exakt samma dag som vi skulle åka hem från USA skulle en Miss Leona Lewis oxå hem. Hehe tre miljader paparazzis omkring henne som tog foto på henne två centimeter från hennes fejs! Det var jäävligt svårt att se ngt men denna bild hitta jag på google nu. Vi stod precis framför henne (detta är en TAX Free shop) och snackade med någon Svensk kille som hade hört att vi snacka svenska. Men det är lite häftigt! Senare nu, när jag checka upp lite Rob Pattinson sidor hitta jag att han också  har vart på LAX flygplatsen en gång i tiden. Hehe, kanske inte 2 juni direkt då men inlägget jag såg hade publicerat den 1 juni så han kankse hade vart... den 28 eller 29 maj i Los Angeles. Kanske kan checka upp som facts later. Har iallafall en bild på Robban när han befinner sig på LAX (exakt där jag satt mina fötter på!!)
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback