We go down to the river!

 
Haha sorry för den gamla låttiteln och sedan för en ganska dålig uppdatering, det finns de som aldrig uppdaterar *host Julia*

Ehm, imorse var jag i stinsen och shoppade en Kjol och Lack Leggins 8D Orkar inte ta kort nu kanske lägger in bild senare. Sen har jag vart med Bullen. Vi stack till Infra (hehe små tjockisar som inte kan vara utan godis) och "mötte" en "vän" till henne. Hahah gillar de här " " Scratch Scartch eligt Jesper. Eller äre jag som säger så? Whatever don´t remeber!

Pappsen kom hem från Marocko idag. Tyvärr så hade han blivit sjuk där. Första gissnignen var svin influensan men han hade bara haft feber och den var över nu. Så det är okej:D

Förmodligen (och hoppningsvis) Kommer min faster och min kusin imorn. Men det är ju om fader är frisk annars blir det inget midsommar firande för min del detta år. Nej nu ska jag sätta på Spotify och sen försöka sova. Godnatt

Hehhe, lite kul att man kan blanda en underbar film huvudspelerska och en underbar series huvudspelare och mixa de till ett par. Äsch, bara förvirrande. Kort och gott underbar bild=)
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback