Don't even talk about the consequence

 
Hellu:P

Idag har jag varit i U-V Centrum. Orkar inte skriva hela namnet:P
Jag köpte två klänningar, en från GIna Tricot och en från Vero Moda=) Jag träffade Julia Anderson aka Bullen ( för närvarande har jag döpt henne till bullen) och Isabelle Carlysle aka Bellsibubb. Haha har haft det lite roligt med smeknamn denna dag.

Sitter å lyssnar  på nån Taylor Swift låt, You Belong with me. Gillar hennes låtar, de är pretty funny och sen gillar min gitarrlärare (och jag med) gitarr kompet (äsch vet inte hur det stavas) Cicci har typ nyss kommit hem så jag funtar på om jag ska stänga ner och försöka sova. Jag och Bullen har nyss tryckt i oss en påse chips och kollat på The Sisterhood of the travelin´ pants 2 haha låååångt namn:D

Nej jag tror jag ska fixa min ipod nu, den är ju lite knasknas så det går inte att ladda med vanlig laddare utan de måste laddas från datan så det får den ligga och göra hela natten...

Sleep well

BTW jag började skriva ett blogginlägg igår men den fucka up o då orka jag inte skriva om;)

Löve u muppohead<3
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback