Fearless

 

Hellú

Familjen o jag satt å snacka USA nyss typ. Världens sämsta planering men det blir väll bättre planering när vi väl är där. Juste jag fick min ledighetsansökan beviljad med ett vilkor om jag gick runt till varje lärare vi har och frågar om vi har prov/ läxor och sådant. Pust! HAr redan gått till Matte/No läraren och fått läxor o sånt skit av henne. Bildläraren fråga jag idag ( mest på skoj ) Jag ska rita av Hollywood skylten XD
På tal om rita jag har typ blivit klar med Jeremy Lusk bilden. Tog bild på mobilen men jag har ingen datakabel än men jag lägger ut bild snarast som möjligt;)

Var hos tandläkaren idag oxå. Eller Tandregleringen d.v.s Tandställningstandläkere. Dock är mina tänder otroligt fina o raka men jag har typ överbett eller underbett eller nåt sånt så jag ska få en enkel tandställning!!
De kommer limma några grejer mellan mina tänder och sen ska en gummisnodd sitta och hålla allt:O Sen när jag ska käka o borsta tänderna tar jag bara bort gummisnodd, just like that!

Aja nu äre dags att träna elgitarr;)
Pysspysspyss





         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback