Ingelwood Ingel Ingelwood

 
First day in USA.

Igår åkte vi ner till Arlanda och checka in sedan vare bara att sätta sig på flygplanet. Vi åkte från Stockholm till Chicago. Det tog ungefär 8 timmar och sedan bytte vi plan i Chicago och åkte ett skitplan i fyra timmar till Los Angeles.
När vi väl är i LA får vi springa till en buss för att komma till ett hyrbil ställe. Sedan försökte vi hitta vårt hotell.

Ja man kan ju säga att vi inte bor i det schystaste stället. Vi bor i slummen. Jaja whatever. Det blir bra. V i komme´r ju sticka upp till Hoollywood senare ochkolla in det sen äre crossbanan och Las Vegas som gäller;)

BTW. Vet ni vad som hände igår?
Det var en jordbävning!
Iofs var det en ganska liten enligt mej men tydligen så var det en riktigt farlig!!
Men det började med att hela väggen och TVn skakade! Jag och cicci sprang in till nicke och pappa och sedan gick pappa ner till Lobbyn. Idag fick vi reda på att det var den värsta sedan förra året. ( jag tror det var förra året. lite svårt att lyssna när man är trött så in i helvete) 

Nej nu ska jag in i mitt rum o byta om sen ska jag nog hoppa i poolen. Den är skitvarm och eftersom kl är runt åtta är ingen i poolen än! YIHOU POOLEN FÖR SEJ SJÄLV:D

ByeByeFromUnitedStatesOfAmerica
         
   
COMMENTS
     
    » Julia.        

DÖ INTE!



Hoppas du har de asbra.

Men jag skulle behöva snacka med dig. Så ring eller what ever, Ok?



Kyss

    2009-05-19 // 01:56:19                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback