IN THA HOOD INGEL INGELWOOD

 
Börja nästan grina när jag märkte att jag råkat fixa svart rubrik! Så stryk över denna rubrik och sök sedan på youtube ( orkar inte lägga in här:P ) ungefär där han står och dansar bodde vi när vi bodde på första hotellet.

hehe när jag skriver detta är  kl. 04:51 hemma hos er folks. Här kan jag meddela följande:
Klockan är 19:54
Utomhus är det 95 F d.v.s ungefär 35 C
Jag sitter i pappas hotellsäng på Treasure Island ( visar bild nedan )
Tvn står på och det är live Mötley Crue ( Nicklas var så "snäll" och satte på det medans han och pappsen stack ner och checka in en natt till på treasure island-.-)
Jag har köpt fyra Amerikanska tidningar på fyra dagar och jag har läst ut varenda ord i de ( eller njae, inte kanske varenda ord. Det som var intressant d.v.s jonas brothers, twilight. Ja och sen de där roliga artiklarna om typ Miley Cyrus, Taylor Swift, Taylor Lautner) ( och ja Lia och Zahra om ni fortfarande är intresserade så kan ni få en poster på det lilla gullet:P )
hmm, nå mer update? HETTAN ÄR DET VÄRSTA JAG VART MED OM.
Man går kankse en bit och man börjar svettas och så kommer det skugga om man tänker "Ja äntligen skugga" Men nejdå Moder Natur vill bränna upp oss så därför är skuggorna inte ett dugg kalla!!! Det blåser inte ens kallt!!
Det låter ju som aatt det inte är så jävla varmt när man tänker på hur många grader det är ute men det är tamefan det värsta jag vart med om EVER!

Hehe guuuuuuud vad jag har shoppat:P
JULIA ROXELL JAG HAR KÖPT DIN FÖDELSEDAGSPRESENT NU!!! Ehm ja, det har just nu blivit bara en men jag lovar dej att köpa nåt mer gulligt! Och sen ska jag fixa nåt underbart till Andersson och Mahidy;)

En sista grej:
Ska koppla in telefonen till datan så kan ni se lite USA bilder och sånt skit:P

Nu ska ni få se mitt hotell

hehe lite lekstuga över stället;)
         
   
COMMENTS
     
    » zahrahotnights        

Älskling kom tillbaka, saknar diig otroligt mkt, fuck usa, dissa de och kom, skolan e ingenting utan diig, och ja saknar då så fucking otroligt mkt.

KOM HEM!!!!!

ÄLSKAR DIIG / din zahrahotnights<333

    2009-05-27 // 22:44:53                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback