A bag over his face.

 

Sjuk.

Tog vaccinet igår och när jag vaknade imorse frös jag och mitt huvuvd kändes som ett sprängmedel. För att inte tala om hur min arm kändes. Jag kunde inte ens sträcka mig för att tända lampan! Jag kunde inte ha den rakt! Sjukt.

Så ja, det kommer en viss biverkning men efter ha käkat en Ipren+Ett halvt äpple (åt bara runt hela äpplet och slängde det sen+ett glas juice sedan nu när Iprenet börjat värka kom snälla Mami med Donken:D Det satte ju finfint!

Nu ska jag gå ifrån "sjuk" ämnet och hoppa över till Spotify. Jga gjorde en spotify spellista åt syster för ett tag sen på hennes data då och sen skickade hon den till mig (hon älskar min musiksmak...ibland. Mariah Carey är ju helt jävla förbjudet i det här huset-.-) och sen har hon lagt till en skitbra låt i den spellistan och de som har Spotify vet att lägger hon till en låt på sin spellista får jag den låten till min data!
Men jag vet inte den här låten har kanske kommit ut men det är skitsamma. Den är helt jävla grym! Tack Cicci:D

 

         
   
COMMENTS
     
    » Dalia        

Åh stackarn, krya på dig! PÖSSPÖSS

    2009-11-18 // 15:56:15                                
     
    » Dalia        

Svar: Haha jaa du är typ hög. Men självklart ska jag ta med bullar till dig nästa gång :)

    2009-11-18 // 15:56:57                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback