Cause time has made me strong!

 
Ny header. Snygg va?;)
Hihi en väldigt massa egobilder + en bild på Dalia och jag när vi är världens seriösaste människor on tha party.
Hoooot.

Fryser as hell. Undra om jag börjar få min feber tillbax:/ Tror jag ska byta kläder, har på mig mina vita byxleggins och ett sött litet linne. Så går jag runt när jag är sjuk. Nej men jag ska byta kläder till typ mjukis och sen gå upp till vardagsrummet, ta täcket upp samtidigt, och kolla på Pippi Långstrump typ:P Fast det är tecknade versionen:(

Hahahha ooohh, det kom en reklam på Spotify (jag ska inte racka ner helt på att jag inte har Spotify Premium ibland är reklamerna bäst!) och visst jag har sett den reklamen på TV men jag checka upp det där mer nu. Det är det där ny DJ HERO. Ska lätt köpa det! Man får med en sån där söt Scratch-Dj-bås-mini-mini-thang som man då ska scratcha med (skriver jag rätt? Schratcha? Scratcha. Jo men jag skriver rätt, ni fattar) och sen får man med ett spel emd låtar från Jay-Z och Eminem. Aah, bullen kommer bli tokig! Vi får helt enkelt spara ihop tillsammans. Hur dyrt kan det vara ändå? Hon får sitt barnbidrag och jag får mitt. Tillsammans blir det tvåtusen! 
VI SKA HA DET DÄR SPELET!!

Godnatt folks, tror jag ska försöka sova sen. Fryser fortfarande AS HELL!:(
         
   
COMMENTS
     
    » Dalia        

HAHA. Sexigaste bilden på oss.

Krya på dig bebbo, hoppas du kommer imorgon! <3

    2009-11-18 // 20:33:54                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback