I don't love you, like i did yesterday!

 
Bio igen! New moon. Fast denna gång med Nani, Fanny och Dalia. Ska bli så jädrans kul!
Men tydligen så ska Jacob ha viskat i Bellas öra något på Quileute. Han viskade;
Que Quowle - stay with me forever [k-we-k-WOW-le]
Såå gulligt! Ska leta efter det nu när jag ska gå ikväll.

Jag kom på att det var ett litet tag jag skrev här. Har varit en aning busy. Men men, nu bloggar jag istället. Ska alldeles strax försöka locka håret för att se om det fortfarande går. Haha jag vet inte, mitt hår är kanske klimat förändrande.
Vinter-konstigt hår, sommar- vackert hår, vår- whatever hår, höst- I don't know hår.

Jag har spanska prov på måndag också. Jag tror (mer hoppas) att jag kommer klara det. Kan klockan iallafall. Sen när jag kommer hen från bion ska jag träna på frågeorden och sedan kanske lite på den där sablans texten "¡Vaya Cola!"

Ojojoj, tio i fem. Son las cinco menos diez. Hihih sa ju att jag kunde klockan;) Och jag kan Quileute också

QUE QUOWLE

         
   
COMMENTS
     
    » Dalia        

Svar: Jag tar med mig en själv, men jag äter den inte utan stoppar upp den i arslet på dig istället :D nää, nu ska jag träna gitarr! Har lärt mig att byta från Em till D. Håller på med C och E nu. WOHO! ;D

    2009-11-30 // 18:43:08                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback