In New York, concrete jungle with dreams of made of!

 
Oooh skrev ett inlägg förut men det fucka upp sig:(

Jaja, jag såg Love Guru idag (Jaaag veet, den gick på bio för typ hundra år sen men det är skitsamma) Den var bääästt! Log och asgarva i soffan medans hela familjen var på flykt någonstans jag inte orkar hålla reda på.
Och sen kolla jag klart ala avsnitt av True Blood! KÄRLEK!! Seriöst jag satt och grät typ floder när han försökte rädda henne och sen han typ smälte i solen! Herregud! Och när hon sa till hon rödhåriga(blackout!!) att hon inte tror att Bill levde, då grät jag också! De är så jävla söta tillsammans!! Hahah berätta om det ALLRA SISTA TRUE BLOOD AVSNITT PÅ SÄSONGEN!!!

*Hittade inte ett avsnitt på avsnitt 1 sista avsnittet:( Men riktigt bra var det iallafall!!*


ohh jag har totallt förälskat mig i en låt! Hero of War - Rise Against. Den är verkligen BÄÄÄST!
Jag knarkar den låten minst fem gånger per dag! Helt jävla käär!!



Det här hör verkligen inte till saken men kolla på detta klipp! Det är andra säsongen (alltså den har inte kommit ut i Sverige än) 12 avsnittet sista! Jag älskar att Bill ser så sårbar ut men slutet HERREJÖSSES!
         
   
COMMENTS
     
    » Dalia        

Aaaaw, grät du? Då är vi nog lika känsliga båda två. HAHA. Jag satt och grät när jag såg på Step up filmen och det är liksom en dansfilm. HAAHAA.

Vi måste se på en sorglig film och gråta tillsammans :)

    2009-11-15 // 23:27:18                                
     
    » Dalia        

Svar: haha, jaa, den e jätte sorglig :(

    2009-11-16 // 17:38:31                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback