Jag skrattar idag!

 
Kanske inte den bästa uppdateringen på sistonde. Vart lite mycket med skola, men nu är det äntligen helg!

Mami och Papi började städa förrådet och klädgarderoben (den där lilla rummet där man har jackor och skor man inte använder just nu, hehe vet inte riktigt vad det heter) så det var bara att börja städa sitt rum då. Ser ganska schyst ut nu. Med `ganska schyst ut´ menar jag `det ligger inga kläder på golvet eller på min stol´ vilket är städning för mig.

Nu ska jag gå upp och fika lite med Mami och Papi. Tror jag ska göra lite Oboy också. Haha den fick jag köpa för mina egna pengar eftersom mina föräldra jäämt glömmer bort.

Återkommer nog senare;)
         
   
COMMENTS
     
    » Caroline        

Sv; haha, tycker inte jag är så söt på mina bilder heller :)



jo, men så klart vi syns på måndag! Tack förresten! :)

    2009-11-07 // 19:36:57                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback