One day I´ll fly away, leave all this to yesterday

 
Still sick men jag ahr Ipren i kroppen så själva febern har fortfarande inte gått ur min kropp:(
Har så jävla ont i huvet! Jag dör här!! Dalia jag tror du får komma med Lussebullar åt mig;)

Jag ska gå och lägga mig om exakt tio minuter för då är klockan elva coh då känner jag mig som om jag är grym på att passa tid.

hmm... Vad har jag gjort idag, förutom att knarka Ipren och jämra mig över frossa och huvudvärk har jag tydligen stökat till mitt rum så innihelvete och jag har spelat gitarr som gick ju sådär jättebra. Sen har jag glott på Tv i typ fem timmar (hare känts som) käkat donken, käkat spaghetti och korv. Asså herregud, jag tror det här har vart den längsta dagen i hela mitt liv! Jag har gjort massvis och klockan har typ stannat!
Sjukt.

Något annat som är sjukt var det Dalia berätta för mig! Helt sinnesjukt! Stäm henne!

Så nu har jag fått det ur mig. OHNEJ, nu har jag bara sju minuter på mig att fixa mig och lägga mig!! Hur ska jag hinna?!? "Ja, sofia för det första SLUTA BLOGGA! För det andra gå och borsta tänderna nu!!"

Sex minuter.... Ooooch nu ska jag gå.

Hahah hur kommer det sig jämt att jag skriver Sveriges sjukaste blogginlägg varje gång jag tagit Ipren?
"Jo för att du blir hög, Smartskalle;)"
         
   
COMMENTS
     
    » Dalia        

HAha jag älskar dina inlägg knäppis. Och jag skulle mer än gärna vilja stämma henne..

    2009-11-18 // 22:59:57                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback