Out of my reach...

 


Shuu.
Efter en väldigt lång och ganska så tråkig dag så är jag äntligen hemma och kan lata mig i några minuter innan jag ska göra lite engelska och sedan lite spanska. Tror jag ska göra lite Svenska också bara för att vara lite språklig denna härliga kväll:)

Blir nog ingen promenad med Julia heller. Hon hade ont i halsen och eftersom hon inte hört av sig på hela dagen gissar jag på att hon stanna hemma idag. Jaja, får gå ut imorn istället.

Ooh, mamma hade köpt bullar idag. Men inte vanliga tråkiga kanelbullar. Utan mandelbullar! De var jättegoda, var tvungen att ta två bitar samtidigt som jag drack Julmust och kollade på Disney Channel. Jag känner mig som en liten kid.
Längtar så oerhört tills julen ska komma! Vet inte varför. Förra året vaknade jag på julmorgonen och trodde det var typ sommar. Nu vaknar jag och hoppas jag att jag råkat sova så länge att jag skippat all skola och det var Julafton. Fasen vad skönt det skulle vart! Eller vakna när Nobelfesten, Luciatåget och Julcabarén skulle vara och somna om sen:p

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback