Si yo fuero un chico...

 
Spanska prov idag. Gick jättedåligt men man kan ju alltid hoppas på det bästa.

Gjorde om mitt rum i helgen också. Det började med att pappa köpte en ny garderob och då skulle jag få hans och när vi sedan märkte att den inte passa in i mitt rum åkte vi till IKEA och köpte en spegel, ett nytt skrivbord, garderober till syster och en spegel till henne också.
Det är så brutalt fint i mitt rum nu! Ska lägga in foton imorn eller något, har inte riktigt tid nu. Men för en gångs skull känns mitt rum som ett riktigt enat rum. Förut var det massvis med saker placerade på olika ställen. Nu är det lite mer typ... Stilrent.

Har haft världens häktigaste vecka! Och mer blir det!

Mån: Spanska prov
Tis: Lucia rep V3 10:20
Ons: Julkabaré träning alla andra har elevens dag.
Tors: Nobelfesten. Kören samlas 16:00
Fre: Typ sovmorgon (vet inte riktigt när vi börjar den dagen) och Disco åt småkidsen

Noo fuunny Buisness....

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback