Allt som du gör blir till pärlor på min panna

 

HÖSTLOV!

Ooh, jag har nyss hittat min absoluta favortit låt av Mariah Carey på Spotify! Yippie!:D
Haha, har sjungit sönder min röst till den låten!

Jaa, vad ska man hitta på idag då?
Jag läste nyss om den där bruden som hade bakat Cupcakes på blogg.se. Blev lite sugen på att baka då:P Ska nog ringa Julia och fråga om hon har lust att pallra sig hit för att vi sedan ska springa ner till ICA för att köpa lite ingridienser. Hehe, fun life;)

Haha, juste. Fick ett mess från Nani igår att jag strax skulle få ett mail från henne, Hanna, Elin och Carro. Hahah fattade nada men sen fick jag då ett mail från de... Typ fem timmar efter jag fått smset:P Men då är jag, Malin och Fanny inbjudna till ett litet Halloween party!:D Jag ringde lille Malin men tydligen så skulle hon kanske någonstans då och klockan var väldigt mycket då så därför ringde jag inte Fanny men det ska jag göra nu:) Men det lät ju lite roligt. Hahaha okej nu ska jag ringa två personer. Fanny och Bullen och sen kanske mamma och fråga om jag får baka. Hahah alltid fråga mami.

Hasta!

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback