I don´t want to hear the sound of loosing what i never found!

 
Hhah, juste. Igår var jag och Julia två flitiga gummor. Vi gjorde vår egen middag. Det blev kyckling, ris och curry. Fast jag hjälpte bara att göra maten. Hahha åt den aldrig. Gick hem till pappa istället (mamma är på konferense och cicci skulle käka Tiger) och vi gjorde falukorv, stekt potatis och omelett. Fasen vad gott det blev:D

Men jag var ju den mest flitiga av oss två eftersom det var jag som tog bilderna när jag och Julia lagade mat såååå here it is:P


Ja juste. Mitt supercoola förkläde:P


HAHAH VIIISST ÄR VI GRYMMA?:p

Nu ska jag upp o diska-.- See ya
         
   
COMMENTS
     
    » Dalia        

Ja det var en bra ide. Vi får kramas massor på måndag. Puss.

    2009-10-28 // 19:19:00                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback