Kan jag gå med dig hem från bussen?

 

Skräckfilm, en skrattande Dalia (Oh ja, hon skrattade åt skräckfilmen medans jag blundade), kvällspromenad, sång, skratt, kramar, in i huset, värme, mer sång, mer skratt, prat, prat, prat, godis, chips, kortspel, Håkan Hellström diskussion, ta kort, tar mer kort, tar ännu mer kort. Var gårkvällen rolig? Frågan är om den kunde blivit roligare? Svar Nej!


Ringde Julle för ett litet tag sen självklart ligger hon och sover. Yippie. Mami o Papi åkte över till storebror för att hjälpa honom att städa. Storesyster sov över hos Storebror i natt och ska väl också hjälpa honom att städa. Alone Home and Håkan Hellströms Känn ingen sorg för mig GBG står på;) Gav mig på ett till försök att fixa håret. Igår lockade jag det, blev ganska snyggt faktiskt, men det hölls ju inte så länge även fast jag hade fem olika hårsprejer i hårjävlet. Men nu försökte jag att göra större lockar, ganska snyggt bara det att det inte syns!  (hittade en locktång i Cecilias underbart välstädade rum så nu kan jag både platta och locka:D) 

Nu ska jag lägga in bilder från gårdagen:) Sitt tillbaka och njut:P (eller asgrava)
 

         
   
COMMENTS
     
    » CECILIA        

HÖRRÖ UNGE! var det där en pik eller!?



;)

    2009-11-23 // 12:31:37                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback