Lucky to be coming home someday...

 

Helluu.

Trött as hell. Syster tog influensaspruta igår eftersom hon jobbar inom sjukvården och då har hon fått feber och huvudvärk och ont i musklerna efter hon tog sprutan. Jaja ska ändå ta den. Slippa två tre dagar i skolan har ju ingen dött av:P Men det jag skulle säga var att min käre broder var så snäll och kom med donken frukost till mig, cicci och han själv. Toast och frukostmacka med Trocadero. Gooood frukost:)

Ringde typ nyss Julia och frågade om vi skulle till stinsen igen (var där igår) för jag hittade två tröjor på Gina Tricots hemsida och vi gick aldrig in på Gina Tricot igår konstigt nog. Men hon orkade inte och hon hade inte fått tillbax pengar av sin mamma och deras städhjälp var där och blablabla:P Så jag tråkar väl här ett tag till... Yippie

Tror jag ska måla lite. Jag lovade mig häromdagen att jag skulle måla och det blev ett penselstreck sen satte jag mig vid datan. Datan tar över mitt liv! Morr!

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback