Så häng de högt, men häng de långsamt. Men häng de högt!

 

Hade konsert igår. Eller, konsert och konsert. Det var kören och estetarna (hehe är med i båda) som uppträdde och vi sjöng i en kyrka. Det var fyra shower. De tre första var för våran skola och den sista var frivillig, alltså kom allas föräldrar sist:P

Fan vad skönt. Imorn äre fredag och sen äre lov! Dock har jag ingen jävla aning om vad jag ska göra på lovet! Ska kanske göra det urtråkiga Nobelarbetet och sen charma min mattelärare genom att göra lite matte! Hahha en vecka ledigt och jag funderar på att göra skoljobb! Vafan jag har ju inge liv längre!

Nu ska jag messa Ellinor och fråga om hon kan logga in på Msn och skicka över en söt liten bild på Malin som vi tog idag. Hon tog en tur med "bilen" om man säger så:P Hahah älskar mina tjejor!

CYA

 

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback