Tonight Imma fight til we see the sunlight

 
Haha längesen jag skrev ett riktigt blogginlägg. Tror jag:P
Det är bara en vecka kvar sen äre höstlov eller sportlov eller vad det heter.
Har faktiskt Nada planer inför Veckolovet. Kanske bara ska njuta av att jag får en vecka utan prov, inlämningsuppgifter och läxor.Det har vart otroligt stressigt de senaste veckorna. Antar det är bara att bita ihop och försöka hänga med.
Hah, känner mig extra stolt eftersom jag tagit ansvaret att börja anteckna på lektionerna. Hoppas det lönar sig bara:P

Jag gjorde en Dagens Goda idag (broders uttryck när man vart typ snäll mot någon. Haha det kanske redan var uppenbart men skitsamma) Sötis Hanna skulle spela Tennis med en kompis och fråga mig om jag kunde checka om en tennis plan väldigt nära mig var schyst nog så man kunde spela på den. Så jag tog min lilla cykel (Satte tillochmed på mig hjälm:O) och cykla ner. Dock vare inte så jätte snyggt men jag var endå snäll och Hanna blev överlycklig:D

Sedan gick jag på promenix med Mami och Papi i solskenet. Snart bär det av till kusinen för att fira hans sjuttonårsdag tror jag:P Hahah kommer inte ens ihåg åldern på mina kusiner.

Nu ska jag nog måla lite. Jag blev sugen på det igår men datorn tog över och sen idag blev jag ännu mer sugen, lägger nog in bild på resultatet senare på dagen:P

See Ya


Ooohhh vad jag saknar sommaren!
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback