We´re on but we´re not the same

 
GRATTIS FJORTIS MALIN IMORN!
Hahah har trott hela kvällen att malin fyllt år idag och så fyller hon år imornXD

Liite dålig uppdatering. Vart vääldigt upptagen med läxor och prov. De överdriver verkligen inte när de säger att åttan är jobbig.

Rensa kläder idag. Slängde typ tre tröjor och två cardigans. Visst är jag duktig på att rensa:P

Nu ska jag återgå till att spela the sims och sen ska jag väll ner och leta lite fina kläder som jag ska ha på mig jag och Dalia har planerat att vi ska ha någon form av Sko vecka då vi har på oss olika skor på oss i en vecka:P Får se hur det går....


Seeeyaaa

         
   
COMMENTS
     
    » Dalia        

hahah jaaa. Vad sägs om veckan efter höstlovet? :) <3

    2009-10-10 // 22:56:19                                
     
    » Dalia        

Svar: Jaag vet, e världens snällaste ju! ;) Haha. Mh, måndismåndis.

    2009-10-10 // 23:03:57                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback