When it´s nine in the afternoon

 

Usch vad jobbigt det är när det skiftar till vintertid. Jag är svintrött och klockan är bara halv elva! Helt sjuuukt!

Men ikväll har jag lyckats tjocka i mig korv med friterade pommes, fyra Mozzarellasticks, två flaskor cola och en burk Trocadero. Sedan tog jag lite mer Mozzarellasticks för Cicci hade fixat och då blev det kanske fyra- fem stycken till:P Och On top of that liiiitte Grill Chips som bara stod och skrek på mig att jag skulle ta. Hahah inte mitt fel:P

Haha juuste. Nuu är Daajjllaa hemma!:D När jag har tankat min andra telefon med pengar (den har comviq kompis) kan jag börja messa med henne. Nu får jag bara vänta tills hon loggar in på msn. Hon är skitdåligt på att logga in på Msn. Har väntat på henne i typ två timmar nu och hon logga faktiskt in en gång men logga ut typ direkt. Vilken jävla diss:(

Hahah nejnu ska jag fråga Fanny vad hon tycker om mitt lilla nobelarbete jag gjort och gillar hon det inte gör jag ett nytt nobelarbete:P
Hahah jag tror det är det enda jag skrivit om denna vecka är om det där jävla nobelarbetet! Alla 8-or på skolan ska alltså välja ett ämne och sedan forska om någon som tagit ett nobel pris i det ämnet och sedan göra nån planch typ om den personen och sedan göra andra saker i sitt ämne. Jag valde Litteratur för det var det enda ämnet som åtminstonde var lite roligt och jag valde Selma Lagerlöf för jag kommer ihåg när jag var liten och kollade på Nils Holgerssons fantastiska resa genom Sverige med Farmor. Och nu ska jag skriva någon berättelse "En fänglsande berättelse/dikt/saga blaaablaaablaaa". Hahah det går sämst. Lycka till, till mig och hoppas jag vinner(a):D

Man ser inte så bra men det är lilla Dalia (hon var så söt och skicka dessa bilder till mig igår) men man ser på hennes ben att det är något svart, hon lura mig och sa att det var en tatuering. Sedan sa hon att det var en Henna tatuering. Den jäveln. Men det är en söt liten stjärna. Jättefint! Är också så jävla avundsjuk på hennes hår! Fast det är man ju alltid oavsett men på de här bidlerna ser det mörkare ut än vad det ser ut på riktigt. Jättefint!

         
   
COMMENTS
     
    » Dalia        

älskling!! :)

    2009-10-26 // 21:25:38                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback