When there's nowhere else to run, is there room for one more son?

 
Hah, nu funka internet! Yeey. Tror dock att jag ska gå och lägga mig endå. Bara för att:D

Och juste. Imorn är jag ensam hemma tills fem och då ska förmodligen jag och Julio sticka till Stinsen och muppa oss. Bara för att:P

Nejmen vafan nu sluta internet att fungera igen! Förvånad? Nej, inte alls-.-
Godnatt Happy People.

Helt jävla fuckin impossible to spara. Hahah good engelska Sofia you borde become en sån där english person. But wait, I am alredy that!:P
Hahhahah

TRRÅÅÅKIIIGGTTT!!!

Hahah, asså jag skriver "i perioder" inget av det jag skrivit just nu är efter varann där jag suttit och tänkt på det i en kvart för att sedan skriva ner varenda litet ord efter varann:P Hahha nejdå här skriver man med en timmes mellanrum eftersom mitt jävla skit internet vägrar vara lite snäll mot mig någon gång. Och skriva kan man inte heller. Skriver fel hela jävla tiden. Usssscchhh det är verkligen inte min dag idag. Eller kväll. Oj fan det är ju typ nattXD


DET GICK ATT SPARA!!

(Jag ursäktar för jordens märkligaste blogginlägg. Behöver ej läsas om man icke vill)
         
   
COMMENTS
     
    » Dalia        

hahahahahah, normalt inlägg gumman! Och tack du med.

    2009-10-27 // 16:37:32                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback