And so I sing out, I sing out loud. I´m just one tiny motherfucker singin proud!

 

Oooh, Pirates Of Caribien 3 på femman!:D Fast nu är det reklam så det blir South Park på Comedy Central tills det börjar igen.

Blä vad dagen varit tråkig idag! Julia var sjuk och vi fick håltimme på bilden. Nej juste, inte ens håltimme vi fick stjärntimme där man ska *Citerar* Studera på det man ligger efter i! Bla, bla, bla! Hehe, det blev rita små söta blombilder till Malin och sedan sätta sig framför datan och visa Hanna, Ellinor, Fanny och Malin True Blood. Alla älskade den!:D Heheh, det låter som vi gick hem men vi var faktiskt hela tiden i plugget!

Hahah nu börjar South Park ( var reklam innan ) Tror inte jag orkar kolla på Pirates.

Hahahh de gör en parodi på Michael Jackson! Sorligt, sorligt!

Nej ska sätta på en ny låt Cicci visade mig. 10,000 motherfuckers av Jason Mraz!;)

         
   
COMMENTS
     
    » Julia        

Nu blev jag besviken, vafan visade du True Blood till dem för? Dåligt Sofia...

    2009-09-11 // 23:30:05                                
     
    » Sofia        

Det var bara för att du inte var där och stoppa mig! Fast det var bara Hanna som skulle fortsätta kolla hemma.

Du får komma på månda så du stoppar mig från att visa de True blood igen! BTW Jaaaag dööör jag måste ha mer True Blood!! HAr blivit en drog nu! En väldigt irriterande och jobbig drog eftersom det inte finns mer ute!

    2009-09-13 // 11:03:23                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback