Baby, you´re a queen here´s the crown!

 
Oooh, hela huset luktar vanilj och äpplen. Konstigt nog så bakar min käre moder äppelmuffins!
1: Hon bakar typ aldrig, fast hon har börjat baka ännu mer nu än förut!
2: Hur fasen bakar man äppelmuffins?!?:P

Igår kväll satte jag på Twilight och la mig i min säng helt plötsligt känner jag hur mina ögon börjar slutas. HAhah jag var så jävla trött att jag somna innan jag ens kommit till när de ligger på ängen och han glittrar. Jag var halvt vaken när de är i skogen och hon säger att han är en vampyr!

Nu, ska jag städa undan lite så jag har det gjort och sen ska jag kanske läsa lite ur Breaking Dawn, måste bli klar med den snart även om jag köpt den kan jag ju inte vara halvvägs i hela mitt liv!:P

OOOHH, Lyssnar på spotify och Lars Winnerbäcks låt kom upp! Fan vad den är bra! Han är så jävla grym skulle så gärna vilja gå på hans nya konsert!! Får se om det blir så...


Här är videon till den iallafall! Den är bäääst!
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback