Hi, my name is … You won´t remember; Wait til December

 
Fell in love in a song.  Now I´m That Bitch med Livi France och Pitbull;) Den riktiga videon kunde man inte fixa in men det blev tjuvtitten:P


Usch fortfarande sjuk tyvärr dock mår jag mycket, mycket bättre!:D
Har kollat på fem filmer idag. Imorse såg jag söta Tzatsiki jag tror det var tvåan. Sedan böt vi till Step Up tror det var tvåan där medXD Sedan hyrde mamma massa filmer och då kollade jag på High school Musical 3. Heheh den var överraskande bra. Inte den bästa men bra... Men det tog typ tre timmar innan jag titta klart på den för broder kom över och vi fick låna hans data för han har några schysta filmer så det blev En Natt På Muséet 2 och sen efter det Hangover! Sen tillbaks till High School Musical 3. Hahahah ja, jag har haft riktigt tråkigt idag! Nej nu ska jag ta någon middag.
Fast egentligen enligt mig borde det inte heta middag om klockan 20.09. Hehe, middag för mig är vid 17-18. Alla tycker jag är knäpp för det:P
         
   
COMMENTS
     
    » Julia        

Samuel in my<3

    2009-09-06 // 00:12:24                                
     
    » Sofia        

HAhah jaa jävlar va söt han är i Tzatsiki:D

    2009-09-06 // 00:16:03                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback