Imma Be, Imma Be, Imma Be, Imma Imma Imma Be.

 
Har gått och blitt sjuk så jag ligger i min säng med täcket över öronen och glor på ett urtråkigt program (hör inte typ såna där tråkiga program till när man är sjuk?) Ska få mat snart också. sibylla! Det hör väll också till sjukhetens värld:P
När jag var liten fick man också en tidning om man hade haft feber i typ två dagar. Hehe då blev man alltid lite extra glad:D

Snart ska jag sätta igång playstationet och spela ett urtråkigt spel och sen kan jag ju förska göra lite matte bara för att vara duktig. Sen ska jag göra lite svenska också bara för att det är kul och sen ligger jag före alla andra:D

I morse kollade jag på det här svintråkiga Talk Showen Rachel Ray.
Fast de snacka om tatueringar och Kat Von D var där så det var ju kul, men själva programmet är lite patetisk va?

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback