move ,he starting it naughty

 

Shullul:)

Hah, är fett lycklig vet inte riktigt varför men det är skitsamma.
Kanske för att jag vart shoppat idag. Haha, omg det låter som jag aldrig shoppat förut:P
Nejmen jag köpte världens finaste kofta, tre T-shirts, En jättesöt mössa(det är aldrig för tidigt för en söt mössa:D) och ett par vantar eftersom det är så jäkla kallt på morgornarna.

Imorn ska jag med Julia Andersson till typ Centrum eller Stinsen eller nåt och köpa ett par såna här Jeans Tights. Hehe, det är det enda jag har på mig nuförtidenXD

Nu ska jag springa upp och fixa ett glas vatten eller dricka eller nåt sånt och sen ska jag göra lite matte-.-

CYA


OOOOHHH vem är grym på att vara modell?:P
Love U Lia 4 taking tha photos;) -
JROXELL.BLOGG.SE

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback