They call me little Love Child with a thorn in my side. You shouln´t be talking to me!

 

JAG DÖR! Har så jädrans ont i örat nu!

Iallafall jag och moder åkte till Väsby C och köpte lite fågelmat och annat junk. Dock tog vi ett "depå stop" Din Sko:)
Hittade världens vackraste skor! Inte sååå hög klack och jättefina på! Bara det, det är typ gladiator skor så just nu är det väl inte säsong för det:( Tyvärr kan jag inte hitta den just nu men jag ska hålla koll på den som fään!! Löve those shuuus!!

Nu mååste jag städa rummet även hur ont jag har i skit örat-.- Hasta Luego!


Hahah skönaste spontan bild på bullen när hon försöker övertala sin mammaXD 

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback