You can be a sweet dream or a beautiful nightmare.

 
Yey, har köpt lite kläder idag. Väldigt lite. Bara ett par leggins till (i grå färg denna gång) och sen ett vitt linne med nitar på:) Allting från Vero Moda, älskar det stället!

I skolan, strul strul strul:/ Dels fick jag MVG- på muntligt Engelska och sen när vi hade NO prov gick det förvånadsvärt bra men sen är allting piss! Literally!

Jaja, det är inget att göra åt. Förutom att gå upp och ta fram en skål och börja leta om vi har lite chips och sen sätta på Mariah Carey konsert Video;)

SnällaSysterCicci ringde nyss och fråga om jag ville ha Mammas och det tackar man ju aldrig nej till. Gud vad tjock jag låter:P

Varför kan jag aldrig hålla mina "planer"? Det blir jämt annat när jag sagt/skrivit att jag ska göra nåt:P Siiiiiiiccckkkk:P


GodNatt CYA
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback