Don't let yourself go, everybody cries...

 
Min lille vän Nani Lim även känd som bloggdödaren (Ja, det stämmer. Ytterligare ett mord har skett... Han blev bara någon vecka SNYFT) har tvingat mig att blogga, såå here it goes...


UPPDATERING: Förutom att jag helt plötsligt blivit helt gaaaalen i CAPS LOCK och jag har börjat behandla datorer och sånt som de vore människor, så har min älskade stationära som vart med sen... Ja kanske 2005-2006 köpte vi den, nu fått tre miljarder virus och började fucka ur TOTALLT! Helt otroligt! Skärmen visar bara streck och den startas om hela tiden. Så vi har försökt att rädda alla sjutriljoner bilder/musik vi har på älsklingen men han är stendöd. Så REST IN PEACE FAM KARLSSONS STATIONÄRA DATOR!

Hoho, det här var ju länge sen jag blogg bloggade. Har ju bara mesat mig med en video och sånt en gång i månaden.

Juust, på onsdag blir det in till Stockholm för att lira runt lite på Skansen med Nani (hon ville hälsa på sina syskon, HÖHÖ förolämpning mot Nanis broder) och på fredag blir det fotbol m vänner:D Fick t.om. med mig Bullen på FOTBOLL:O

Oooh juuuste, den 17-e eller 20-e maj så är det någon rockkonsert och då ska jag få köra ett solo med min aukustiska gitarr:D Funtar på att ta Everybody Hurts m R.E.M men jag är osäker. Ska bli kul som satan.

Såå, nu har jag gjort det Nani beordra mig till: Blogga höhö... Och JA jag är så trött som man kan bli. GODNATT...








...Sa ju att jag är galen i caps lock^^
         
   
COMMENTS
     
    » Nani        

Nej, nej nej....två F på perffa. Annars skär det i ögonen :'(

Och..för att besvara din andra fråga...yäp, it's all me (y) and thaaaank U ! :D

    2010-04-05 // 15:30:13                                
     
    » Nani        

Elli ska också med på onsdag. Synd bara att Carro inte kunde. Ska kanske fråga Hanna och Elin också så blir det lite fler :D

    2010-04-05 // 17:15:37                                
     
    » Nani        

Blogga mera! ...Det beordrar jag dig! ;@

    2010-04-05 // 20:56:47                                
     
    » Nani        

Och det här kommer verkligen från rätt person? ...Fast det är väl vi som är normala antar jag, eller vad säger du? ;D

    2010-04-05 // 23:58:28                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback