I left my head and my heart on the dancefloor

 
VÅÅREN ÄR HÄR!
Har suttit ute typ 75% av hela dagen! Höhö, blev t.o.m en spanska lektion ute. Väldigt underlig, men Mycket MYCKET rolig! Dock inte det mesta gjort men lite grann iallafall men det bästa är ju att man får ta vara på det vackra solskenet så länge det varar:)

Juuste när jag kom hem, från en otroligt överdrivet lång promenad från bussen hem genom sol, vind och vatten  *torr humor Varning* nejmen genom en liten skog samtidigt som jag pratade med lille Ellinor. Men iaf när jag kom hem gjorde jag iordning en kopp nudlar och satte mig med Vampire Diaries boken och lääste och bara njöt...



         
   
COMMENTS
     
    » Nani        

Tack sötis! Och tack och lov för Stockholms värme! Det måste hålla sig nu!...Checka min blogg för lite vampire diiaries bilder och en underbar låt ;)

    2010-04-12 // 22:22:15                                
     
    » Nani        

Jag veet! Trodde ALDRIG jag skulle säga det här men...ELENA OCH DAMON SER PERFEKTA UT TILLSAMMANS! Åhh...ler som en fåne, haha ;D

    2010-04-13 // 22:10:42                                
     
    » Michaelvilma        

I recomend this site

    2011-06-28 // 13:18:20                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback