It's a heartbreak...

 
Prov imorn:( SPANSKA prov... Kommer få ett så stort IG så de vet inte ens vad det heter så de döper det då till Sofias IG så alla andra som veeeerkligen suger får ett SIG alltså Sofias IG. Höhöh marknadsföring;)
På tal om prov så hade vi engelska prov idag och det gick överraskande bra! Haha blev helt förvånade efteråt.

Okej nu byter jag ämne, det var några 9-or som skar upp typ gamla grishjärtan i No-salen (som ligger precis bredvid vårt klassrum, TACK-.-) så i hela jävla korridoren luktade så jävla äkligt så man inte kunde andas! Och det var så kallt väder att man inte kunde vara ute... Och nu känns det som om den lukten typ trängt in sig i mina kläder eller i näsan eller nåt sånt för helt plötsligt känner jag den outhärdliga lukten!!

Var på vackra Vik crossbanan igår. Dock var det så jädrans kallt att mina händer frös ihjäl:( Men det var kul att se alla åka cross och känna avgaslukten. DEN lukten skulle jag jätte gärna vilja ha i Korridorerna i vår skola istället för gammal gris....


Nu ska jag försöka lära mig lite Español.. Adíos Amigos:)
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback