When your day is long, and the night.

 
Fixat fågelburen till fullo nu imorse så nu belönade mamma mig och Cecilia, som vart så snäll och satt in Figos älsklings leksak, med en feting pizza (okej riktigt så var det inte då, hon sa att vi kan väl köpa en pizza, men vi låtsas att vi blev belönade) mamma gillade dock inte sin pizza, blir väl så om man har paparika och lök på den. Själv kör man en clean pizza med bara ost, tomatsås och skinka:D G O T T S O M F A A A N !!!

Har nyss laddat över 92 bilds från mobilen så hade bara tänkt kolla igenom allt och sen lägga upp en och annan, men eftersom jag inte kommer komma på en till rubrik får allt bli i ett och samma inlägg.

Upd: Kul att man failade då med överförningen. Råkade föra över 92 bilder som jag redan har och resten av bilderna som jag tagit blev kvar i telefonen. Suck, hatar teknologi-.-



Äsch fick bli en liten bild på lilla Nunne;)<3
         
   
COMMENTS
     
    » Nani        

Haha, it's true, so true! Älskar den bilden på dig.



Nämen titta, en bild på mig, the true me unfortunately - secrets out ;)

    2010-04-10 // 20:29:02                                
     
    » Nani        

Du och din simpla pizza! Samma sak på subway under prao veckan "Jag vill ha kalkonbröst med bara gurka och ost" eller vad du nu sa. Sen så tillslut testade du att ha lite majonäs på. Hahah, simpla människa! ;D

    2010-04-10 // 21:06:22                                
     
    » Nani        

AH! Du gör som jag med nudlar...typ. Jag tillsätter alltid mindre än halva "grönsaks påsen". Usch för dom säger jag bara, usch...

    2010-04-11 // 15:30:41                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback