Bara jag får ha mitt ansikte kvar dolt i min älskling hår...

 
Oj rätt längesen jag skrev här... Jag har faktiskt vart påväg på att skriva nästan hela tiden men det är sjukt hur mycket man har att göra om dagarna speciellt nu vid jul. Shoppa julklappar (måste informera att jag INTE KÖPT EN ENDA!! Panik på hög nivå här), gå på julmarknader, shoppa till sig själv, prov, läxor, inlämningar, ätasovadrickaandas, öppna min chokladkalender
(jag alla förstår att jag inte direkt har sådär jäätte mycket att göra, försöker bara komma på en ursäkt varför jag inte bloggat sen den 5..
I alla fall så kom Nani och Rebecka, två brudar i 9c, den briljanta ideén att vi tre plus Ellinor skulle åka skridskor igår. Så det var att gå upp halv sju och fixa sig för att sedan ta tåget som gick 9.17
Vi åkte till kungsan och åkte ett tag och sen skulle Rebecka hem för hon skulle på julbord och då käkade jag, Nani och Elli på Pizza Hut och sedan kollade vi lite i affärer och sen tog vi oss till kungsan igen.. Underbart det var med alla lampor men isen var helt jävla pajad och småungar åkte och ramlade stup i kvarten plus idioter som tror de kan åka fast de inte riktigt kan.
Sen fixade de isen och idioter började åka fastän det inte direkt hade torkat. Hur tänkte ni nu idiotjävlar? Att det var lyckat att förstöra isen kan vi ju utesluta. Att det är jobbigt att vänta i max fem minuter kan ju vi också utesluta tycker jag.
Sen efter vi åkt så köpte vi brända mandlar och gick och myste på de medans vi åkte hem. Varmt och sött blev det i kistan. Innan hade vi köpt donuts också haha. Så jag kan säga att den här julen kommer bli en mer riktig jul än förra. Förra året kändes det bara som att man vaknade på morgonen och sen Oops det är jul. jiippi. Nej nu kör vi på riktigt för tusan!
Glad tredje advent gott folk. Och om alla känner som mig att det är exakt NIO dagar kvar tills skolan slutar (i alla fall för mig) så hoppa på ett ben och skrik YIPPIKAYEJ MATHAFACKER !
(kommer fööörmodligen upp bilds framåt dagen. om man har tur kanske en liten film när jag ser ut som Bambi på hal is....)
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback