Blir det krona kommer jag härifrån blir det klave ligger jag snart under jorden levande eller levande begraven

 
Finns en första plats som inte går att nå för ingen tror att de är nåt där jag kommer ifrån. Och alla försöker bli av med leran från Göta Älven som satt sig på själen och självförtroendet i varje tjomme, jag tror jag älskade dom där, jag kommer från!

Önskar att min rubrik vart så lång. Kan bara inte sluta skriva upp rad efter rad på den här låten. Det går inte sluta för varje mening är så underbar..
Och nu kommer en till sån där s.k inspirations bild. I know I know. Men jag redigerar faktiskt nya som JAG tagit igår och idag och i förrgår. så bilder kommer.
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback