Fullmånen lyser som var den av glas

 
Blev inge inlägg idag, fullt upp med städning och diskning och matlagning. Men nu är all mat äten. Alla klappar öppna. Alla gäster hemma (Med gäster är det moster+kusin, syster+respektive, broder+respektive). Alla ögonen tunga och trötta. Och jag tror varenda kotte med ett feting smajl. Iallafall på mig! Det här smajlet kommer inte avta i första hand det lovar jag. Hihh, ska fota och sen lägga ut bild, vill inte förstöra spänningen mohahah!
NU tänkte jag lägga ut en bild jag gjorde på fem röda för att checka om mitt photoshop funkade för broder min laddade hem det åt mig så nu har jag det, FOR EVER!
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback