Jag vill inte genera henne men jag ska be honom, ta hand om henne väl. För jag vet vilken dy hon varit i

 
Asså det roligaste med alla mina inspirationsbilder är att de är helt vanliga bilder som jag säkert skulle kunna skrota upp själv men jag är en sådan mega pussy som vill behålla vartenda litet minne så jag vågar inte megaredigera eller kapa av huvudet osv.
Imorn är det dan före dopparedan. Älskar det ordet. Idag var ju det roligaste ordet, dan före dan före dopparedan. Tänk när det är en månad innan dan före dan före dan före dan före dan .......
Kom ifrån ämnet där, men jag ska iallafall umgås med familjen. Nicke&Johanna kommer förbi och troligen Cicci&Jocke. Alltså, broder med respektive och syster med respektive. Det kommer ju bli extra roligt för mig för pappa sa att han önskade sig från mig i julklapp att jag körde lite med guran och sjöng samtidigt lite drag låtar som man kunde gunga med i på dopparedan. Haha bara det att jag inte riktigt kan utan till. To be honest så har jag inte direkt hittat en bra drag låtar förutom Cornelis Wreesvijk som han busted me på när jag körde den häromdagen.
Drog en liten glance på min whiteboard tavla som var lite halvt nedklottrad med: Gör Svenska!! och No/So: Skriv ENDAST om hur människorna tänkte, oljan o teknik
Skönt att det där är över nu.
OJ HAHA aldrig berättat mina betyg. Fick två MVGn vilket jag är megastolt över. Ett i HKK (vilket jag verkligen inte trodde, men jag var den enda i gruppen som gjort MVG uppgiften och hemkunskap skulle vi inte ha mer så hon satte MVG i slutbetyg vilket var väldigt snällt av henne!) och sen ett i musik som jag, om jag ska vara riiiiiktigt ärlig, förstod att jag skulle få. Hade ju det från 8an och tror säkert 7an om vi hade haft det då så då är det ju inte mer än rätt att ha lvar det. Uppträder, är aktiv på lektionerna, spelar gitarr, försöker mig på piano, sjunger KONSTANT osv osv.
Vg i So, No, Engelska, Svenska (SKA höja mig i språken) sen kommer jag inte ihåg om något mer men sen resten G då.
Bild och teknik har vi inte haft så det ska vi ha nu på vårterminen så det ska jag definivt höja mig i. Men är ändå stolt över mina betyg. Speciellt i matte även fast jag endast fick G så är jag glad att jag inte fått göra ETT enda omprov. Så om man skulle få högre betyg för endast att man försöker så skulle jag nog fått MVG. Har så himlans svårt med matte, alla tal och allt bara blandar ihop sig och jag ser ingenting framför mig utan måste konstant använda fingrarna.
OJ shit, vilket långt inlägg. Hade ju kunnat korta ner det och använda flera inlägg än ett långt men men gjort är gjort och jag vill bara gå och lägga mig och läsa min mötley Crüe bok:)
GODNATT och glad dan före dan före dopparedan
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback