My memories in blue...

 
O H jag är så dålig på att blogga (+ så har jag typ femton fel i texten. Lyckat!) Men jag förstår inte varför det inte blir av, är det svårt kan man ju undra?
Just nu är det önskelist-dags. Mami skulle och shoppa sen så hon vill ha så snarast som möjligt. Märkte att den här julen kommer det bli mjuka klappar. Vill typ endast ha kläder haha! På tal om det vill jag ha lakan... De där från H&M hahah.
Äre jul när ens mamma kommer och drar ner gardinerna och stänger dörren och drar för och bara står och väntar och säger hon, titta inte ut! DÅ vet man att pappa köpt julklappar och kommer kånkandes in på de och ska lägga de i förrådet. Hih spännande spännande vad man kan tänkas få iår;)
Åh nu ska jag nog dra på ett avsnitt av Vampire Diaries och sen ska jag nog ringa julia.
         
   
COMMENTS
     
    » Nicolayiris        

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

    2011-02-01 // 08:09:39                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback