Snow is fallin' all around me. Children playing having fun!

 
HAHA jag kommer bli tjock. Käkar chirre med dip och dricker julemust, som efterätt efter en feting kyckling med ris och curry. haha tänkte "lyxa till det lite" och använda pinnar istället för bestick. Resultat: SJUKT JÄVLA SVÅRT! Men jag lyckades men efter ett tag tog jag pinnarna och la upp allt på de som en gaffel.
Iaaallfall så slutade jag skolan idag. Det var förträffligt intressant. Vi städa skåpen (alltså inte innuti, utan utanpå) och stolarna och sen var alla klara så då började vi köra lekar som vår mentor tyckte var roliga. Skulle inte riktigt tro det va..
Sen gick vi ner till kyrkan och jag började träna på min låt, sen kom klassen ner med fackeltåg (WIHA vi missade det för vi skulle uppträda) och sen körde jag min Redemption song som jag nu har kört tre gånger på tre olika konserter, mami vart på varenda haha(Y) Men den här gången var den bästa gången. Kanske för att jag visste att Nani (inte dalia hon var hos tandläkaren:() satt och kolla:)
OJ, laddade ner en spellista från en sajt som heter Digster med ENDAST jullåtar och har hittat en ny favoritlåt:D
Someday at christmas med Stevie Wonder. Dendu, riktigt jädrans grym! Ska kolla upp gitarr akord hahah.
Intejag, Iwishmendockej..
         
   
COMMENTS
     
    » dalia        

ÖNSKAR ATT JAG KUNDE VARIT DÄR! <3

    2010-12-22 // 15:58:53                                
     
    » Sofijaa        

ÅH hade oxå önskat du vart där. Du är mitt mentala stöd älskling (tänkte skriva mentala störd HAHAHA)<3

    2010-12-22 // 23:41:06                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback