Te amo te amo, she said to me..

 
Hade sovmorgon idag men ska inte gå till bussen förns om en timme. EN TIMME vad fasen ska jag göra nudå? Nämen jag vet, det där roliga spanska arbetet som skulle vart inne igår men vi fick en dag till på oss. Så gissa vad jag satt och gjorde igår till halv ett på natten. Hade jag vetat att jag hade vaknat såhär tidigt hade jag ju haft massvis att göra, nu har jag bara att jag ska leta upp 20-30 spanska ord som man haft i arbetet. yiiipppie är mitt ord, endast yippie...-.-'
Yo, por una vez...

         
   
COMMENTS
     
    » dalia        

FEDT SNYGGA SKINNSHORTS HUH.

    2010-12-06 // 16:06:12                                
     
    » Pedermathea        

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

    2012-01-19 // 11:00:57                                
     
    » XTIO /Andreas Söderberg        

Ditt bevis på en läsvärd blogg!

Var med och tävla om att bli den läsvärdaste bloggen.

Du vinner en länkning+intervju på 3 bloggar.



Läs mer här:

http://xtio.nu/2012/january/lasvart-no4-tavling-vinn-1-lankninginter.html

    2012-01-19 // 11:33:16                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback